سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 54
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سنجش میزان رضایت مراجعان در بازدیدهای میدانی از بیمارستان های فارس؛

کیفیت ارایه خدمات درمانی در مرکز آموزشی درمانی نمازی پایش شد

.

مشاور عالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات
بهداشتی درمانی شیراز در بازدید از مرکز آموزشی درمانی نمازی، چگونگی خدمات رسانی
و میزان رضایتمندی مردم از نحوه ارایه خدمات درمانی در این مرکز بزرگ بیمارستانی
منطقه جنوب کشور را بررسی کرد.
 



به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و
خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مجید اکبرزاده» در بازدید از مرکز آموزشی
درمانی نمازی با قدردانی از خدمات مجموعه تیم سلامت در مقابله با کروناویروس، از
نزدیک در جریان آخرین اقدامات و شیوه خدمات‌دهی به بیماران و مراجعان قرار گرفت
.

 


او از سنجش میزان رضایتمندی مردم از نحوه ارایه خدمات
درمانی، به عنوان یکی از اهداف مهم بازدید از بیمارستان ها یاد کرد و با اشاره به
بررسی های انجام شده و همچنین تبادل نظر در خصوص راهکارهای بهبود روند خدمات
رسانی، نسبت به تحقق برنامه های مربوط به ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی ابراز
امیدواری کرد.



دکتر اکبرزاده افزود: مجموعه
دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیاز به مشارکت و همکاری بیش از پیش مردم اعم از حمایت‌های
مالی از سوی خیرین در راستای تجهیز زیرساخت‌های درمانی و افزایش تخت‌های
بیمارستانی استان دارد تا بتوانیم در این روزهای بحرانی، شاهد آسیب‌های کمتری
باشیم.



این مقام مسوول در دانشگاه
عنوان کرد: در دوران همه گیری کووید
19
به تجربه ثابت شد که مشارکت عمومی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بهبود شرایط را
در پی دارد و آمارها نیز نشان دهنده این اصل مهم است.



دکتر «کامران راسخ»، قائم مقام رئیس و معاون درمان مرکز آموزشی درمانی نمازی
نیز در این بازدید گزارشی از آمار مبتلایان به کروناویروس و افراد بستری در
این مراکز درمانی و شیوه خدمت رسانی به
مراجعان ارایه داد.



بازدید مدیر پرستاری
دانشگاه از مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)



همچنین در همین راستا، مدیر پرستاری دانشگاه
علوم پزشکی شیراز نیز با هدف بررسی شیوه ارایه خدمات درمانی در
مرکز آموزشی درمانی حضرت
زینب(س)، از این مرکز بازدید کرده و ضمن پایش
نحوه ارایه خدمات سلامت در این مجموعه، راهکارهایی در
زمینه بهبود ارایه خدمات درمانی این مرکز
ارایه داد.

 


«لیلا هاشمی زاده» در این بازدید ضمن گفت و گو
با مسوولان و کارکنان این مرکز درمان و قدردانی از تلاش بی وقفه کارکنان به ویژه
در بحران کرونا، با اعلام آمادگی برای کاهش چالش های این مرکز درمانی، بخش های
بستری اورژانس زنان، مراقبت های ویژه بزرگسالان، مراقبت های بارداری، جراحی
زنان و عمومی این مرکز، نسبت به پیگیری برای رفع موارد مطرح شده قول همکاری
داد.



طرح و بررسی راهکارهای ارتقای
کیفیت خدمات ارایه شده به بیماران،
سرعت بخشیدن به فرآیندهای
خدمات رسانی به مادران و نوزادان و
رفع چالش های موجود، در این بازدید انجام شد./ ا.خسروجردی



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 47714
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب